شرایط گارانتی محصولات آمازون
خدمات پس از فروش محصولات آمازون
شركت آمازون با شعار (نگرشی نو) ، به عنوان اولین شرکت خدمات پس از فروش آنلاین با تکنولوژی IT با 12 ماه گارانتی نموده است.گارانتی محصولات ( شامل 365 روز گارانتی تعویض قطعات و تعمیر محصولات برقی و بادی آمازون) آماده ارائه خدمات به مصرفكنندگان محترم ميباشد.
شرایط گارانتی محصولات
1- در هنگام خرید محصولات آمازون حتماً جهت فعال سازی گارانتی،کد روی محصولات را به شماره 100095950 پیامک نمایید .
2-خدمات پس از فروش رایگان، بابت ارزش قطعات یدکی شامل گارانتی و اجرت تعمیر با نظر کارشناس فنی بوده و مفهوم تعویض دستگاه را در بر ندارد.
3-تعداد دفعات گارانتی ابزار آلات آمازون یک بار در طول دوره 12 ماهه گارانتی می باشد.
4-در ابزارآلات برقی آمازون به جز آرمیچر،بالشتک ،کلید و دنده باقی قطعات شامل گارانتی نمی باشد.
5-دستگاه های تفنگ چاشنی و اره های بنزینی آمازون فاقد گارانتی می باشند،ولی ارائه سرویس با دریافت هزینه برای مشتریان محترم امکان پذیر خواهد بود.
موارد خارج از گارانتی
• عدم ارسال کد محصول به شماره 100095950
• خرابی ناشی از نوسانات برق و فشار بیش از حد به دستگاه
• خرابی ناشی از استفاده غیر اصولی
• دستکاری دستگاه توسط افرادی غیر از تعمیرکاران مجاز شرکت آمازون
• هرگونه خرابی بدنه دستگاه از جمله خراشیدگی،فرورفتگی، شکستگی و کسری لوازم